Tuesday 1 March 2016

Jamu Kunyit Warisan Nenda

Salam sejahtera salam kasih sayang salam persaudaraan,

3/4 stok Jamu Kunyit Warisan Nenda disiapkan awal pagi ni. Then, insya Allah this week juga blast out dengan stok baru lagi fresh dan segar bugar dijemur dan dikeringkan di bawah panas matahari.

Best dan terbaik mengamalkan Jamu Kunyit ni dan saya sendiri amalkan. Saya bukan hanya jual tapi saya juga mengamalkannya sebab saya kerja kuat dan tambahan pula saya seorang therapist. Bayangkan saya mengurut customers saya and sure memerlukan tenaga yang banyak.

Ditambah pula selepas kejadian tahun lalu, membuatkan saya sentiasa beringat. Asyik review testimony customer sahaja, mai saya pula share dengan anda apa yang saya rasa after mengamalkan Jamu saya ni:

��bahagian ari-ari saya tak rasa sakit.

��rasa ringan badan even banyak kerja saya buat.

��kurang rasa penat.

��senang bangun pagi even hari sebelumnya saya ada 3 hingga 4 orang customer dan boleh dikatakan half of them buat pakej yang ambil masa 4 jam ya.

��seksualiti meningkat. Jangan gelak ya sebab iainya adalah fakta. Kajian menunjukkan wanita yang berkerjaya dan busy serta penat tahap seksualiti menurun. Tekanan dan stress boleh mempengaruhi hubungan kelamin setiap pasangan.

��melawaskan di mana mudah nak buang air tambahan pula saya ada sejarah BUASIR.

��kurang keputihan serta berbau. Selain manjakani dan Kunyit, campuran rempah ratus yang dicampur bersama dalam adunan Jamu saya sangat elok di dalam membersihkan kekotoran dalaman. Kadangkala kita tak sedar pun apa yang kita makan serta aktiviti harian kita juga mempengaruhi sistem dalaman tubuh badan kita.

Saya tak pernah rasa malu nak share dengan anda semua sebab saya nak anda tahu yang saya ni BUKAN PERFECT. Tapi, alhamdulillah segalanya berubah setelah saya mengamalkan,

JAMU KUNYIT WARISAN NENDA
(warisan Mak Aji dari Nenda ke Cucunda)

Jangan ingat ibu-ibu dan wanita yang dah berkahwin sahaja boleh makan. Yang masih solo, single dan belum berkahwin juga boleh mengamalkannya. Ingat advise saya,

BANYAKKAN MINUM AIR DAN KALAU BOLEH AIR SUAM.

5 biji sekali sehari selepas makan itulah amalan harian saya demi menjaga kesihatan luar dan dalam. Jamu ni juga elok untuk mereka yang ada masalah,

��buang air besar berdarah
��luka dalaman
��sembelit
��baru lepas jalani operation
��gastrik
��kesuburan

Yang saya nyatakan di atas tu hanya beberapa 'coz banyak lagi khasiat Jamu ni. Just roughly nak bagi anda faham. Again and again LELAKI juga BOLEH AMALKAN.

Dah sambung kerja tu. Anything text @ contact saya ya.

Contact: 0176325250

No comments:

Post a Comment