Sunday 13 March 2016

Throwback

Throwback kisah sahabat lama yang merupakan juga pelanggan Jamu Kunyit Warisan Nenda satu tika dahulu. Ini bukan dongeng si pari pari. Apa yang saya nak share adalah benar ya.

"Alhamdulillah Nurul, lepas akak amalkan Jamu dah tak kuar darah dah,"

What is going on? Kuar darah? Kenapa ek? Makan Jamu Kunyit Warisan Nenda ke?

Janganlah risau dan ribut ributan. Just a small matter. Customer saya ni makan Jamu lain before dia try jamu saya dan pada masa yang sama juga dia pakai alat pencegah kehamilan. So, Jamu yang dia makan tak ngam dengan alat yang dia gunakan. Hasilya, sewaktu bersama dengan encik somi keluar darah. Itulah darah yang dimaksudkan.

Hal ini berlaku last year. Dia mengadu pada saya yang setiap kali dia bersama dengan encik somi rasa sakit dan keluar darah. Bile saya Tanya ada makan apa-apa Jamu then dia jawab Yes di mana dia amalkan Jamu yang agak popular pada masa kini. Saya tak salahkan jamu tu, sebab lain orang lain kekuatan antibodi tubuh badan dia. Certain orang sesuai dan certain orang kadangkala ambil masa yang agak lama untuk dapatkan kesan.

Bukan nak mendabik dada dan bukan nak kata Jamu Kunyit Warisan Nenda is the best among the best. Tapi apa yang berlaku after dia amalkan Jamu saya, darah stop keluar dan apabila bersama dengan encik somi dah tak sakit.

Sebenarnya, sakit dan berdarah sewaktu bersama adalah disebabkan oleh samada:

��luka dalaman
��vagina terlalu kering

Tahukah anda bahawa pengambilan Jamu juga boleh menyebabkan alat sulit wanita (vagina) kering serta juga Jamu yang diambil boleh menyebabkan darah kita kering? That's why, saya selalu advise makan Jamu saya air masak kena minum lebih. Itulah adalah syarat untuk semua jenis Jamu sebenarnya dan bukan hanya Jamu saya sahaja.

Anda luangkan sesaat baca kisah customer saya ini. Oh ya, before saya lupa, untuk kes Kakak ni sebab dia pun pakai alat cegah kehamilan, saya advise dia makan Jamu saya dijarakkan hari pengambilan di mana seminggu makan 2 atau 3 hari sahaja dan sekali sehari sebab nanti subur pula. Bertambah generasi dari generasi ke generasi. Fahamkan maksud saya?

Okaylah nak bersiap-siap. Dah beberapa hari tak masuk pejabat coz denggi last week. As usual masih dalam pemantauan doktor ambil darah. Doakan saya sembuh sepenuhnya.

Anything nak order Jamu saya contact atau text sahaja saya. Chau chin chau.

Contact: 0176325250

No comments:

Post a Comment