Tuesday 4 October 2016

MISIKU KUZA

Siap dah urut Mak Yong tapi tak berapa nak Mak Yong sebab baru 3 bulan lebih kurang dari 4 bulan. Mak Yong junior ni misiku kuza bukan ñama sebenar merupakan misi wad bersalin.

Soooo....... memang sangat menggunakan tenaga lebih sampai angin naik ke kepala. Itu yang masa Kak Nurul urut wajah dia serta bahu belakang ...

Ngap ngap ngap berderap-derap angin keluar. Memang kesian dengar sebab sendawa angin boleh menyebabkan badan kita jadi letih setiap kali kita sendawa & tambah lagi kalau time Preggy.

Then, agak lama juga Kak Nurul urut dia biasanya sejam je tapi dengan misi wad bersalin ni sama masa dengan customer buat #urutantradisionalmelayu

Untuk #urutanibumengandung kena hati-hati bile diurut especially bahagian tapak kaki iaitu kat tumit kaki tu jangan ditekan sebab di situ adanya rahim. Tambahan pula Janin sedang aktif membesar. So, kena slowly urut dia agar dia tak berada sakit dengan tekanan urutan yang kita buat kepada dia. Kalau boleh jangan urut kuat tapi urut bagi lega seluruh tubuh badan.

Oh ya, time Preggy ni actually dah boleh apply #intensivetoninglotion untuk keluarkan angin dalam badan. Manakala untuk mengurangkan regangan (stretchmark) masa Preggy boleh apply #repairingbeautylotion

Selain daripada ITL, #mandianherbaAzzahra juga bagus di dalam mengeluarkan angin serta toksin dalam tubuh badan. Amalkan mandian ini setiap pagi dimana 2 sudu herba mandian boleh diulang penggunaan sebanyak 3 kali & sebungkus mandian herba Azzahra boleh bertahan selama 2 bulan penggunaan. Jangan lupa titiskan 2 titis pati minyak serai wangi juga ke dalam air mandian herba anda.

Nawal & Kak Nurul tidak akan pernah dapat dipisahkan. Paling best masa merawat customer untuk rawatan bersalin adalah #bedakpanasSyifa yang sangat mudah digunakan di mana ianya boleh digunakan untuk lulur, param & pilis.

Banyak lagi items #nawalherbalbeauty yang sangat best & mesra pengguna. Tak cuba tak tahu & kalau tak tahu Kak Nurul boleh beri guidelines bagaimana menggunakannya. Once u ollsz dah try surely u ollsz akan rasa nak terus menggunakannya sampai bila-bila.

Believe it or not try dulu baru tahu.

Agen Nurul NHBA23
0176325250

#kaknurulsignaturemobilespa
#nawalherbalbeauty
#urutanibumengandung

No comments:

Post a Comment