Saturday 15 October 2016

My last slot

Last slot untuk hari ini rawatan bertangas bersama Puan Sarah dari Putrajaya. Before that Kak Nurul urut Izan juga dari Putrajaya.

Masa urut Izan, dia ada bagitahu dengan Kak Nurul masalah kulit tapak kaki dia merekah & keras. Apa yang Kak Nurul share dengan dia adalah REPAIRING BEAUTY LOTION Nawal.

Masalah tumit kaki pecah, kulit merekah, berbau serta keras insya Allah boleh diatasi dengan losyen RBL ini melembabkan kulit 24 jam serta menanggalkan kulit mati.

Bagi u ollsz yang pakai stokin pastinya kaki berbau sebaik sahaja stokin dibuang kan? Dan paling tak suka adalah bile terlalu lama pakai stokin atau bile time hujan, stokin & kasut anda basah, kulit kaki jadi kecut, berbau & boleh dikoyak-koyakkan. Dan untuk kaki yang sensitif, kulit boleh terkena jangkitan KULAT AIR.

That's why Kak Nurul syorkan kepada dia losyen pelembab ini & bagaimana losyen ini boleh memelihara kulit anda. Ini kerana losyen RBL mengandungi herba yang boleh menjaga & memelihara kulit daripada rosak.

Sama seperti Intensive Toning Lotion, losyen RBL juga mudah meresap ke dalam kulit serta tidak melekit. Ianya memelihara kelembapan kulit selama 24 jam.

Lembabkan kulit anda dengan Repairing Beauty Lotion keluaran Nawal Herbal Beauty. Penggunaan bersama Collagen Soap pastinya membantu anda lagi dalam memelihara serta menjaga kulit agar tidak rosak especially di bawah pancaran sinar UV.

Agen Nurul NHBA23
0176325250

#kaknurulsignaturemobilespa
#nawalherbalbeauty
#repairingbeautylotion
#collagensoap

No comments:

Post a Comment