Thursday 13 October 2016

Tips Terapi Diri

Salam pagi semua. Apa khabar semua? Bagi yang bekerja makan gaji, hari ni last day for this week u ollsz semua bekerjakan? So, make sure semua hadir bertugas dengan mood yang ceria & bukannya dalam keadaan yang tertekan & stress ya. Jika tiada keperluan untuk bercakap, just keep silence & do your work.

Tertekan & stress??? Jangan bimbang & gelisah serta bingung mencari jalan penyelesaian bagaimana untuk keluarkan diri dari tekanan & stress itu? Jangan dipendam sendirian kerna kelak bisa membinasakan diri anda. Ada cara yang mana anda boleh lakukannya sendiri di rumah anda.

Tips Terapi Diri Bersama Nawal:

Pertama
⏩rebus 2 sudu Mandian Herba Azzahra. Tapis & ambil airnya sahaja. Kemudian, campurkan air rebusan bersama air bersih & titis 2 titis Pati Minyak Serai Wangi ke dalam air mandian & jirus seluruh badan (mandi).

⏩selesai mandi, rebus sekali lagi mandian herba yang sudah direbus & ditapis itu ke dalam cooker tangas anda & lakukan rawatan bertangas selama 20 - 30 minit. Maksimum masa adalah 30 minit.

Kedua
⏩bakar Tungku Besi selama 15 - 20 minit di atas api sederhana besar/perlahan. Jangan gunakan api yang terlalu besar bagi mendapatkan pembakaran yang sempurna. Tutup api then biarkan seketika tungku sejuk 5 - 10 minit & slowly masukkan tungku besi ke dalam sarung herba.

⏩slowly tuam & tungku bahagian perut (bawah ari-ari), tangan, peha, belakang (letakkan tungku di atas sofa & duduk lurus biarkan pinggang belakang anda kena tungku besi & kemudian tekan kedua-dua tumit kaki anda di atas tungku besi itu. Lakukan rawatan ini selama mana yang anda mahu.

Terakhir
⏩apply Intensive Toning Lotion ke seluruh badan. Gosok-gosok losyen tersebut ke seluruh badan & biarkan losyen kering. ITL bukan sahaja losyen slimming malahan berfungsi di dalam membuang angin seluruh badan serta lancarkan aliran darah. ITL juga boleh merawat masalah senggugut.

Tidak perlu sudah payah ke spa segalanya boleh dilakukan sendiri di rumah. Nak call therapist mai datang ke rumah pun boleh tapi bagi anda yang tak biasa diurut mahupun tubuh badan disentuh, inilah rawatan yang terbaik buat anda.

Tapi kalau ada yang membantu anda lakukan ke semua rawatan ini, memang molek sangatlah. Mandi herba, bertangas, bertungku serta yang last sekali sapu seluruh badan dengan losyen ITL. Especially bertungku jika ada therapist yang buat untuk anda, anda just relax & boleh lena sepanjang rawatan dilakukan ke atas anda.

So, bile STRESS & TERTEKAN, Nawal is the BEST SOLUTION.

Agen Nurul NHBA23
0176325250

#kaknurulsignaturemobilespa
#nawalherbalbeauty
#herbamandianAzzahra
#tungkubesi
#sarungHerba
#intensivetoninglotion
#mudahnyaBerSpadenganNawal

No comments:

Post a Comment