Tuesday 8 November 2016

SARUNG HERBA

SARUNG HERBA

Diperbuat drpd kain belacu yg mana didalamnya mengandungi herba terpilih & dijahit kemas bg memudahkan para ibu menggunakannya ketika bertungku.

Kebiasaannya, ibu terpaksa mencari daun2 herba spt daun mengkudu, daun sireh, daun kunyit & daun lengkuas sebelum bertungku. Cara ini mmg sgt remeh ditambah pula ibu yg tinggal di bandar agak sukar mendapatkan daun2 herba tersebut.

Selain itu, sarung herba Nawal ini juga mudah disimpan & tidak memerlukan ruang simpanan yg besar untuk disimpan. Sarung ini juga mudah dibawa ke mana sahaja kerana ada tali yg grib kain agar tungku yg berada di dalamnya tidak terkeluar dr sarung herba ketika rawatan bertungku sdg dilakukan.

Sarung herba boleh bertahan selama 3 tahun jika dijaga & diurus dgn rapi. Namun, Kak Nurul nk ingatkan kpd Mommies serta yg x berapa nak Mommies, sarung herba tidak perlu dicuci kerna jika dicuci boleh merosakkan kandungan herba yg berada di dalam sarung herba. Dan juga Jgn terus masukkan tungku besi yg baru sahaja dibakar ke dlm sarung herba kerana cara ini juga boleh menyebabkan sarung herba terbakar & sekaligus merosakkan kain sarung & kandungan herba di dalam sarung.

Harga : rm49.00

Agen Nurul NHBA23

WhatsApp +60176325250
WhatsApp +60176325250
WhatsApp +60176325250

#kaknurulsignaturemobilespa
#nawalherbalbeauty
#sarungherba

No comments:

Post a Comment