Tuesday 27 October 2015

REPAIRING BEAUTY LOTION

#sakitnyatuhdisini

Minggu ini saya rest sahaja memandangkan kesihatan tidak mengizinkan. Sambil melayan MEMORI CINTA SURAYA, apply Repairing Beauty Lotion ke seluruh badan.

Lotion ini sangat bagus memandangkan kulit saya ni kering dan apa yang menarik tentang lotion ini di mana penggunaannya tidak perlu banyak sikit sahaja sudah merata ke seluruh badan saya. SUPERB SAVING!!!

Paling best saya suka apply kat tapak kaki memandangkan kulit kaki saya kering. Lotion ni tahan lama kelembapannya dan tidak perlu apply banyak-banyak sebab nak bagi moiturise.

Selain itu juga, saya apply kat siku  dan lutut sebab bahagian tersebut juga mudah kering. Kalau dulu kena apply AQUA CREAM tapi tidak lagi sejak saya mengenali & jatuh cinta dengan REPAIRING BEAUTY LOTION.

Lotion ni tak best jika tidak digunakan bersama dengan COLLAGEN SOAP. Dengan gabungan sabun & lotion pastinya beri kesan yang lebih baik. Tak percaya????

Mohlah cuba & whatsapp saya di talian 0176325250. Saya tak nak bagitau harga terus sebab saya tak nak nampak macam SALESGIRL 100%. Saya lebih suka explain dulu then baru bagi peluang customer untuk decide nak beli atau tidak.

Chau chin chau...

#repairingbeautylotion

No comments:

Post a Comment