Wednesday 11 November 2015

JAMU KUNYIT

#cerita di siang hari

Alhamdulillah masa berbual dengan salah seorang pelanggan JAMU KUNYIT saya, beliau share apa yang beliau rasa selepas mengambil jamu saya.

Komen beliau jamu saya BEST!

Syukur ke hadrat Ilahi. Insya Allah jika ambil jamu saya mengikut apa yang saya 'advise' pasti mendapat kesan yang SUPERB!

Apa yang saya hendak tekankan di sini adalah jika ambil jamu saya, hendaklah elak-elak mengambil minuman yang berangin serta mengandungi kafein yang berlebihan serta berangin. Begitu juga dengan makanan hendaklah elak-elak makanan berangin.

Jamu ni bagi mereka yang ada masalah hormon tidak stabil serta aliran darah haid tidak teratur sangat elok. Bagi yang ada masalah senggugut juga bagus mengamalkan jamu ini.

Kepada yang ingin mendapatkan JAMU KUNYIT ini, boleh hubungi @ whatsapp saya di talian 0176325250. Perkhidmatan COD juga ditawarkan bagi kawasan Putrajaya & sekitarnya.

No comments:

Post a Comment