Wednesday 27 January 2016

JAMU LAGI JAMU JAMUAN

Alhamdulillah malam ni dapat tempahan 5 botol Jamu Kunyit Warisan Nenda dari Batu Pahat, Johor. Asalnya customer request 10 botol tapi memandangkan saya tiada masa nak siapkan stok atas sebab kekangan masa dan jadual yang agak padat, rezeki customer saya dapat 5 botol.

Insya Allah, this week saya akan guna sehari full untuk siapkan stok terbaru. Rezeki Allah swt Siapa sangka Siapa menduga produk kampung Warisan nenek moyang saya mendapat sambutan yang agak menggalakkan.

Belum lagi yang repeat order this week dan jumaat ni nak cod kepada customer saya yang mana bulan ini sahaja beliau restock 2 kali.

Memandangkan saya akan siapkan stok baru this week, boleh order ya kepada yang berminat dan next week baru saya cod dan pos.

Esok nak cod area Putrajaya serta pos ke Sarawak. Naik belonlah lagi Jamu saya ni.

Contact: 0176325250

#jamukunyitwarisannenda

No comments:

Post a Comment