Wednesday 27 January 2016

WAXING

SUKA TENGOK JARI SENDIRI???

�� bersih macam baby
�� biasa kalau cukur mesti gatal
�� nampak jauh lebih muda dari usia sebenar
�� rasa yakin nak pegang tangan hubby
�� jauh lebih selesa sebab taklah rasa jari tu macam Miss M

Itu testimony tentang jari saya. Sebelum saya menjelajah dunia Waxing ni, pencukur adalah BFF saya. Bukan saya nak ubah ciptaan Allah swt tapi saya cukur untuk keselesaan saya. Mana taknya, bulu banyak tumbuh sekitar 10 jari saya. Nak pegang tangan hubby pun rasa malu.

Bile cukur tu okaylah sikit tapi selepas hari ketiga bulu saya tumbuh semula dan agak kasar. Terpaksalah cukur semula. Kadang tu tak sempat pun nak cukur biar je tumbuh.

Apa yang saya notice setiap kali saya cukur mesti rasa gatal jari saya dan kemudian jadi merah-merah dan kadangkala juga bengkak. Maklumlah BEAUTY IS PAIN.

BUT,

WITH YASMIN WAX TREATMENT

NO MORE PAIN!

Malahan, saya juga rasa jauh lebih selesa dan level confident saya jauh lebih tinggi selepas membuaf rawatan waxing.

Saya datang tempat anda untuk rawatan.

Saya lakukan untuk anda.

Saya juga bantu anda untuk tampil kemas dan cantik.

Tapi, saya tidak mengubah ciptaan Allah swt ya. Terpulang kepada anda dan saya tidak memaksa anda.

Jika anda yakin dan ingin kelihatan tampil berkeyakinan seperti saya contact saya.
===================
��spa di tempat anda
��tiada lagi kesesakan jalan raya
��harga setaraf spa
��kepuasan anda kepuasan saya
��kualiti keutamaan saya

Contact: 0176325250

#homespajemari
#spadeliveredatyouathome
#ladiesonly/perempuansahaja
#sukatengokjarisendiri
#waxingwaxingwaxing

No comments:

Post a Comment