Thursday 11 February 2016

BADAN BERDAKI????

Erk!!! Badan berdaki �� �� �� harap muka je lawa, luor je bersih & licin. Tapi, kat celah-celah tu???

�� �� �� �� �� �� ��

Kalaulah dapat lulur badan tu, memang menarik & seronok. Tapi, kalau sendiri buat, memang taklah nak dapat sental seluruh badankan?

Tiada apa lagi yang hendak dirunsingkan. Home Spa JEMARI ada penyelesaiannya. Bukan setakat lulur badan, masker badan pun ada. Rawatan spa di tempat anda itulah yang ditawarkan. Tapi, LADIES ONLY ya.

Harga??? Of course anda masih mampu membayarnya iaitu:

✒lulur badan �� rm65.00
✒masker badan �� rm75.00

Luar kawasan Putrajaya saya charge transportation dari RM10.00 hingga RM50.00 bergantung kepada lokasi anda.

Untuk lulur badan & masker badan, pelbagai jenis lulur & masker disediakan khas buat para pelanggan untuk memilih seperti:

Lulur badan:
��lulur krem
��lulur kopi
��lulur beras
��lulur papaya
��lulur mutiara
��lulur asam jawa

Masker badan:
��masker detoks
��masker smoothing
��masker bogessi (tanah liat)

Yang saya nyatakan tu antara yang disediakan. Insya Allah ada lagi yang akan saya top-up. Kalau dulu saya guna 1 jenis sahaja, tapi sekarang NO NO NO. Anda boleh pilih yang mana anda suka @ saya yang akan pilih untuk anda mengikut keperluan kulit anda.

Menarik & tertarik? Apa lagi? Set appointment now & saya datang ke tempat anda. Tak perlu susah payah drive ke spa @ tempat saya. Jimat masa & no traffic jams. After treatment, dah boleh rileks & tidur terus.

���� ���� 0176325250

No comments:

Post a Comment