Thursday 4 February 2016

TERAPI URUTAN (POST-NATAL)

Settle sudah 2 slot terapi urutan hari ini dari jam 6.00 petang hingga 10.00 malam. Suppose ada lagi sorang customer tapi memandangkan time lari.

Throwback story petang tadi, customer baru habis pantang tapi dah masuk 3 months. Apa yang selalu berlaku adalah kebanyakan ibu Bersalin secara czerian gerun nak berurut. Awatlah jadi lagu ni cheq oiii. Boleh diurut tapi yang perut tak usik cuma nikmat urutan tu tak sehebat ibu Bersalin normal.
Memandangkan customer saya ni memang tak buat rawatan so sebagai seorang therapist saya applied losyen susut Mak Dara ke seluruh tubuh dia sebagai param dan pilis manakala bahagian pinggang belakang memandangkan dia tak boleh pakai bengkung so saya applied losyen barut NR ke seluruh pinggang belakang dia. Rawatan extra saya ni NO CHARGE ya sebab saya bantu merawat dia. Tak rugi mana pun. Malahan kepuasan pelanggan adalah keutamaan saya.

Before gerak dari rumah dia, sempat lagi saya pesan kepada customer saya tu masa nak balik ke Kedah minggu ni jangan lupa apply minyak panas serta losyen barut NR ke seluruh pinggang belakang dia masa dalam perjalanan ke Kedah.

KENAPA SAYA SURUH DIA APPLY MINYAK PANAS & LOSYEN BARUT NR?

Sebabnya adalah customer saya ni dah nak BENTAN dan bile BENTAN MAKA JADILAH MEROYAN. Ibu yang Bersalin Czerian mohon berurut ya jangan takut sebab penting urutan selepas Bersalin ni.

Okaylah nak rest dulu sebelum sambung nak uruskan hal rumah pula memandangkan this week ada tetamu dan 3 days Chinese New Year (cny) saya close business.

Contact: 0176325250

No comments:

Post a Comment