Saturday 27 February 2016

Kaseh Jamu Ku

Sorry semua andainya hari ni saya lambat reply text anda. Agak sibuk hari ni memandangkan ada urusan di kampung. Alhamdulillah barulah ada sedikit ruang untuk saya update.

Rasanya semua message anda telah saya reply dan jika ada yang terlepas pandang saya mohon maaf dan mohon juak remind saya ya. Walau lambat macam mana pun tetap saya akan reply dan buat tindakan.

Untuk next week, nampak gaya slot untuk ibu Bersalin dah agak full. Telah saya susun untuk ibu-ibu yang booked slot dengan saya dan setakat ini semua dah capai KPI dan MS ISO. Hehehheh saya pun ada KPI dan MS ISO juga tau. Awesome and great right? Falsafah Dr Azizan Osman, kita seharusnya create something yang luar biasa yang tak terjangkau dek akal fikiran agar pelanggan melihat kita sebagai seorang yang hebat. Kita kena berani tampil dengan kelainan yang luar biasa.

Panjang lebar pula. Bukan sahaja slot untuk ibu Bersalin, hah Jamu Kunyit Warisan Nenda juga dah ramai yang text for repeat order. Insya Allah by next week all the pending orders akan settle dan selebihnya saya open untuk new order. Ada yang baru try 2 minggu then repeat 2 botol dan cousin dia yang merupakan agen tengah order untuk dia pun siap nak try juga. Ramuan asli turun temurun dari Nenda turun ke Cucunda itulah trademark saya.

Nak tahu rata-rata yang repeat order komen apa?

��serasi saya dengan Jamu Nurul
��ringan rasa badan ni
��banyak betul angin yang keluar
��bestlah Jamu ni

Tak menang tangan saya dan alhamdulillah marketing saya mengambil masa 3 weeks dan after that alhamdulillah dari mulut ke mulut sehingga ke Kepulauan Borneo Jamu Kunyit Warisan Nenda terbang. Saya rasa bersyukur sangat bukan sahaja menambah pendapatan saya malahan saya juga membantu kaum hawa dalam menjaga kesihatan dan kecantikan luar serta dalaman kita.

Oh ya, bukan sahaja kaum hawa, kaum adam juga boleh amalkan. Maknanya kalau Qaseh beli, jangan lupa order untuk Arjuna Beta juga. Jaga baik-baik tau. Eh, maaf dah serupa iklan Manja Qaseh pula. Tak memasal saya kena saman pula. Tapi saya sangat suka dengan ayat marketing mereka. Nampak macam something tapi sebenarnya ayat ni nampak sangat Catchy.

Ku Kunyit
Ku Kunyit
Barulah GRIP

Contact: 0176325250

No comments:

Post a Comment