Friday 26 February 2016

STOK HABIS

Hari ni 1 slot rawatan sahaja iaitu urutan badan (tradisional). Actually ada lagi 2 slot dan kedua-duanya pun urutan badan (tradisional & Mak Yong). Tapi, memandangkan ada urusan malam ni so saya KIV keduanya. Insya Allah next week arrange back.

Lately busy sangat dan alhamdulillah repeat order Jamu Kunyit Warisan Nenda di mana customer saya baru sahaja order last 2 weeks then repeat. Hari ni pula ada yang order Jamu & Mandian Herba.

So, stock pun dah clear hari ni & last destination cod tadi di Presint 4, Putrajaya yang juga repeat order dari 1 botol tried then repeat kepada 2 botol. Direct testimony conversation dengan dia,

BEST MAKAN JAMU AKAK

So, saya dah mula buat stok baru untuk yang pending order dan yang lain yang nak order pun boleh. Text @ contact je saya ya. 3 days ni saya off iaitu sabtu hingga isnin. But handphone saya tak off. Kalau saya tak pick up call, jangan frust, WhatsApp je ya.

Contact: 0176325250

No comments:

Post a Comment