Monday 22 February 2016

Terapi urutan tradisional

Morning all. Alhamdulillah bangun sudah awal pagi untuk memulakan kerja even agak busy merawat customer malam tadi. Seorang customer sahaja rawatan sudah 3 hours. Actually untuk terapi urutan saya there is no such hours and minutes fixed coz it depends on your problems. That's why agak lama juga rawatan saya.

Itu baru terapi urutan tradisional belum lagi terapi urutan 'stress & relaxing'. Memang release stress and relax habis anda sepanjang rawatan dan sebab itu kalau boleh saya tidak mahu sebarang gangguan sepanjang rawatan saya terutama gangguan dari anak-anak anda. Maaf ya bukan saya tak suka budak-budak mahupun beranggapan mereka menyusahkan tetapi saya menjalankan rawatan terapi dan saya tidak mahu gangguan bising dan apa sahaja bentuk gangguan mengganggu konsentrasi saya.

Well well well, saya ada beberapa jenis terapi yang anda boleh pilih iaitu:

��terapi urutan tradisional
��terapi urutan aromaterapi
��terapi 'stress & relaxing'
��terapi urutan 1/2 badan
��terapi 'miss v'
��terapi menganjalkan payudara
��terapi totok wajah
��terapi urutan Keguguran
��terapi urutan Mak Yong
��terapi urutan Post-Natal
��terapi urutan Pelepas Pantang

Bukan senang dan bukan mudah semudah kita makan kacang pistachio dalam memberi rawatan ke atas pelanggan kita tambahan pula jika mereka ada beberapa komplikasi penyakit dalaman seperti masalah jantung, kencing manis, darah tinggi serta paling scary jika mereka ada gangguan mistik. So, as therapist kita wajib memastikan diri kita juga kuat dan stabil untuk berhadapan dengan semua ini.

Okay, have to go now and time for bathing coz nak bersiap ke pejabat. For this week, masih afa slot day yang available jika anda nak booking untuk treatment for this week before 2 days ni iaitu sabtu dan ahad saya tutup spa bergerak sebab ada urusan keluarga.

Contact: 0176325250

No comments:

Post a Comment