Thursday 17 March 2016

Menanti waktu

Sharing is caring my dear,

This customer adalah jiran saya dan beliau tengah tunggu hari nak bersalin sahaja. Firstly memang beliau nak amik pakej dan kebetulan sekarang saya hanya fokus kepada urutan badan dan body waxing sahaja, so beliau request for 3 days massage.

First time berurut dengan saya memberi pengalaman best buat diri beliau.

"So hari tu dah rasa urut dengan Nurul macam mana kan, so nak urut dengan Nurul. Memang sedap Nurul urut,"

Komen and respond positif dari beliau. Alhamdulillah dan saya tak mereka cerita hanya nak dapatkan perhatian dan tarikan anda. Tapi komen and respond ini dari beliau sendiri yang baru first time mendapatkan rawatan dari saya.

Anda baca,
Anda nilai,
Anda tentukan,
Keputusan di tangan anda.

Contact: 0176325250

No comments:

Post a Comment