Sunday 20 March 2016

My routine

Opps before hampir terlupa.
JAMU KUNYIT WARISAN NENDA

5 biji sekali sehari selepas makan dibilas pula dengan  air suam. Memang menjadi amalan harian saya sebelum melelapkan mata.

Bukàn nak kata Jamu saya ni hebat sangat but since saya amalkan Jamu Warisan saya ni:

��daya ketahanan badan bertambah
��hormon badan semakin seimbang
��lebih bertenaga

Dan paling utama adalah,

MELAWASKAN

Bukan nak kata Jamu warisan saya ni hebat sangat. Kalau hebat sangat tak lah saya diserang denggi last week kan? Tapi maksud saya bile saya sakit alhamdulillah sakit saya beransur pulih dalam jangka masà yang cepat berbanding dahulu.

Saya bukanlah kuat mana pun tapi tak salah jika saya cuba merawat diri saya dengan rawatan alternatif jika rawatan moden kurang memberi kesan kepada diri saya.

Tak salah jugakan jika kita cuba merawat diri kita daripada kita mengubati jika kesan merawat lebih elok dari mengubati.

Tepuk dada tanyalah selera. Takkan setiap kali sakit nak biarkan melarat mahupun memasukkan dadah yang digelar steroid ke dalam tubuh badan kita? And one more things tak takut ke organ dalaman tubuh badan especially buah pinggang kita rosak? Saya bukan pertikai ubat moden ni tak elok tapi dahulu saya juga mengambil ubat moden. But since amalkan ubatan tradisional nenek moyang saya alhamdulillah banyak baik dari buruknya.

Lagi satu nak tanya, benarkah
kunyit mengeringkan darah dan membuat rahim cepat sangat kecut? Jangan risau sebab Jamu Warisan saya ini bukan hanya Kunyit dan manjakani semata-mata ramuannya, tapi saya juga adun bersama rempah ratus yang berfungsi di dalam mengawal panas Jamu saya ni. So, takda istilah panas badan makan Jamu serta paling scary CEPAT MENOPAUS bila amalkan Kunyit.

Contact: 0176325250

No comments:

Post a Comment