Friday 22 April 2016

Hari Kedua Rawatan

Throwback again and this time tentang Puan Ema dari Putrajaya. Hari kedua mendapatkan rawatan urutan tradisional melayu dari saya alhamdulillah badan dah terasa ringan berbanding sebelum mendapatkan rawatan di mana first day rawatan, seluruh badan beliau kebas dan berangin. Kebas disebabkan oleh aliran darah tidak lancar serta sudah lama tidak berurut.

Sebelum mendapatkan rawatan berurut dari saya, Puan Ema actually pelanggan jamu kunyit saya. Dan beliau bagitahu dengan saya yang jamu saya elok dan serasi dengan beliau. That's why, masa set appointment untuk berurut beliau minta saya bawa sekali jamu.

Saya rasa saya tak perlu nak explain panjang lebar tentang Puan Ema 'coz before this pun saya ada share status mengenai kisah saya dan beliau. Saya just nak share mengenai perkembangan rawatan beliau dengan saya di hari kedua sahaja. Selebihnya biarlah pics art saya ini yang berbicara dengan anda semua.

Renungan di hari sabtu,

Gunakan waktu anda semaksima mungkin, maka dihari tua anda tidak akan mengatakan,

“Seandainya saya masih muda."

Maka gunakanlah usia yang ada sebaik mungkin dengan menjaga kesihatan diri luar dan dalam kerana kita tidak pasti sampai bila usia kita.

Bagaimana nak sihat?

Jamu Kunyit Warisan Nenda lah sememangnya warisan zaman berzaman dari Nenda ke Cucunda.

For reservations:
☎0176325250
��0176325250

#jemarirefreshmobilespa
#jamukunyitwarisannenda
#nawalherbalbeautyputrajaya
#setbersalin
#tungkubesi
#sarungtungkuherba
#bengkungibu
#mandianherbaazzahra
#intensivetoninglotion
#repairingbeautylotion
#collagensoap
#bedakpanassyifa
#patiminyakserai
#femininewashmanjakani

No comments:

Post a Comment