Monday 11 April 2016

Rahim terbalik atau senget

Salam sejahtera semua. Dah nak masuk 3 hari saya tak update status rawatan saya. Busy sangat-sangat last week. Sorry bebanyak ya.

Alhamdulillah settle sudah slot hari pertama rawatan ibu selepas bersalin bersama Puan Mira dari Putrajaya dan ada 2 hari lagi slot rawatan beliau iaitu esok dan lusa. Insya Allah settle this 2 days.

As usual, saya tidak akan mengurut customer saya sambil beliau menyusukan baby beliau. Bile kita mengurut sambil customer menyusukan baby, postur badan pastinya akan disengetkan ke tepi dan bukan sahaja membuatkan si ibu kurang berasa selesa malahan saya juga sebagai therapist anda.

Saya pernah share dengan anda sebelum ini kenapa dan mengapa saya tidak menggalakkan anda untuk tidak menyusukan baby anda sambil berurut. Ini kerana apabila anda menyusukan baby anda sambil diurut, maka anda akan berhadapan dengan masalah KEDUDUKAN RAHIM SENGET ATAU TERBALIK?

Bagaimana nak tahu rahim anda SENGET ATAU TERBALIK?

��sakit apabila bersama suami
��period pain
��sakit pinggang yang kronik

Rawatan yang biasanya dilakukan adalah melalui pembedahan atau jika anda ingin melakukan rawatan alternatif perubatan tradisional iaitu urutan, pastikan anda mendapatkan rawatan daripada pengamal perubatan tradisional yang benar-benar arif. Jika tidak, masalah akan menjadi lebih teruk. Bukan sahaja SENGET ATAU TERBALIK, malahan boleh menjadi lebih daripada itu.

3 simptom yang saya nyatakan itu sama dan serupa dengan masalah rahim jatuh atau prolapskan? Selain urutan tradisional melayu anda juga boleh mengamalkan Jamu Kunyit Warisan Nenda yang sangat elok khasiatnya di mana salah satu darinya adalah menguatkan tisu otot vagina serta juga merapatkan.

Will be continue back and have to stop now. Untuk minggu ni nampak gaya jadual dah agak padat serupa dulu but untuk next week masih lagi available 1 week. First come first serve. Yang mana saya dah text then hanging tanpa jawapan, saya akan swapkan dengan customer yang benar-benar serious untuk mendapatkan rawatan saya. Bukan saya arrogant tapi saya mengutamakan mereka yang benar-benar memerlukan rawatan dari saya.

For reservations: 0176325250

No comments:

Post a Comment