Tuesday 12 April 2016

Tungku Besi

Sharing is caring. Kisah benar antara saya dan customer saya untuk slot rawatan ibu selepas bersalin di Putrajaya.

Lama dah tak tungku badan my customer dan pakej rawatan post-natal kali ni includes with tungku badan dengan tungku besi Nawal Herbal Beauty. Alhamdulillah 2 days rawatan bersama tungku besi Nawal, perut dah agak lembut dan kurang angin compare dengan hari pertama rawatan iaitu semalam.

Customer juga bagitahu sebelum rawatan, badan beliau terasa bisa dan berangin dan selepas rawatan urutan dan tungku badan, alhamdulillah terasa ringan badan dan aliran darah juga lancar.

Well well well tak perlu nak huraikan details akan kebaikan bertungku especially dengan Tungku Besi Nawal Herbal Nawal:

��lancarkan aliran darah
��elakkan darah beku
��buang angin
��lembutkan urat tegang
��kecutkan rahim (perut buncit)
��kemaskan rahim
��tambahkan susu badan

Lebih kurang 20 minit saya bakar tungku besi sambil mengambil mengurut customer saya. Untuk rawatan tungku badan beliau, saya fokus seluruh badan terutama bahagian tumit kaki, peha, pelipat2 dan perut serta rahim disengkak dengan tungku besi secara perlahan di mana bahagian tersebut paling banyak masalah.

Before tungku badan, saya rasa perut customer saya dah kurang keras berbanding semalam. Perut kalau keras maknanya rahim still tak kecut disebabkan batu merian tak turun-turun. Bile batu merian tak jatuh, maka akan berlaku masalah bentan dan seterusnya membawa kepada masalah MEROYAN atau juga dikenali sebagai POSTPARTUM.

Dalam rawatan bersalin, urutan sahaja tidak memadai dan mencukupi. Anda tetap dan wajib melakukan rawatan bertungku. Dan kalau nak lagi best dan terbaik, sapukan param, pilis dan tapel dan last sekali pakai bengkung bagi tujuan kemaskan rahim dan jaga postur tubuh badan anda.

Nak order tungku besi dan sarung herba untuk tungku anda? Boleh contact sahaja saya dan juga tak lengkap hanya beli tungku besi. Why not beli je 1 set Produk Bersalin dari Nawal Herbal Beauty pada harga mampu milik.

WhatsApp atau pm saya laju-laju untuk mengetahui produk dan set bersalin dari Nawal Herbal Beauty. Saya entertain anda sebaik mungkin dan saya akan pastikan anda segar bugar serta sihat sentiasa sepanjang berpantang dengan Nawal Herbal Beauty.

☎0176325250
��0176325250

#jemarirefreshmobilespa
#nawalherbalbeautyputrajaya
#rawatanpostnatal
#urutanibuselepasbersalin
#tungkubadan
#tungkubesi
#sarungtungkuherba
#mandianherbaazzahra
#intensivetoninglotion
#repairingbeautylotion
#collagensoap
#bedakpanassyifa
#patiminyakserai
#femininewashmanjakani
#collagensoap

No comments:

Post a Comment