Friday 29 April 2016

Urutan seluruh badan

Alhamdulillah settle susah slot urutan seluruh badan bersama Puan Enny dari Putrajaya. Before this saya urut kaki beliau sahaja dan disebabkan beliau serasi berurut dengan saya, maka beliau set pula appointment untuk urutan seluruh badan.

Tanpa perlu disoal mahupun ditanya apa yang beliau rasa after urut kaki last week, beliau sendiri buka mulut share dengan saya:

��senang nak solat lepas diurut
��kaki terasa ringan
��nak pijak lantai pun tak terasa sakit terutama tumit kaki

Yang paling best dan syukur ke hadrat Ilahi yang Puan Enny beritahu kepada saya, insya Allah dia plan nak berurut dengan saya sekali sebulan memandangkan dia serasi berurut dengan saya after urut kaki last week. Bukan nak kata saya hebat tapi alhamdulillah yang rata-rata pelanggan pertama saya akan repeat treatment dengan saya.

Saya juga bersyukur di samping mencari rezeki dan menambahkan pendapatan, saya juga membantu kaum wanita yang memerlukan pertolongan dari segi perubatan tradisional.

Memandangkan awal pagi esok saya ada appointment dengan 2 orang customers saya di mana kedua-duanya adalah slot pakej, maka malam ni saya nak rest sepenuhnya. Dan secara kebetulannya pula Puan Rafiza Rahmat kiv slot pakej beliau malam ni atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan.

"Pandanglah kecantikan hanya suatu keindahan yang bukan untuk diagungkan agung kan. Begitu juga janganlah memandang keburukan suatu kehodohan atau kecelaan. Bersyukurlah atas apa yang dikurniakan kepada kita. Kerana kedua duanya adalah anugerah tuhan."

Tak salah untuk kita kelihatan cantik tapi apa guna cantik di luar, longgar di dalam?

Apa guna make up 10 inci tapi dalaman berbau?

Macam mana nak maintain luar dan dalam???

��JAMU KUNYIT WARISAN NENDA ��

Contact: 0176325250

#jemarirefreshmobilespa
#jamukunyitwarisannenda
#urutanseluruhbadan

No comments:

Post a Comment