Thursday 28 April 2016

Jemari Mener Package

Alhamdulillah selesai sudah slot pakej ibu bersalin hari pertama bersama Puan Huda dari Puchong, Selangor. Actually beliau susah masuk hari ke-21 berpantang dan kasihannya baby beliau merupakan baby pra-matang di mana beliau bersalin 2 bulan awal.
So, baby kena tahan wad dan beliau juga setiap hari terpaksa berulang-alik ke hospital bagi tujuan breast feed. No formula milk allowed by doctor and nurse ya.

Memandangkan beliau terpaksa berulang-alik setiap hari maka badan pun terasa kebas, sakit Dan bisa. Yang paling tak boleh tahan, angin seluruh badan. Dan sebenarnya beliau dah contact saya awal tetapi memandangkan jadual saya pula penuh so terpaksa kiv untuk rawatan urutan serta bertungku.

Alhamdulillah hari ini rezeki beliau dan sebenarnya beliau nak buat rawatan ni direct 3 days tetapi memandangkan saya pula tak available so terpaksa jarakkan hari rawatan.

Masa saya bakar tungku besi selepas sesi urutan, beliau response kepada saya,

"Ringan sikit badan Kak. Kalau tak rasa kebas dan sakit badan."

Mana tak kebas dan sakit badan tu kalau dah masuk hari ke-21 pun still tak berurut? Masa saya urut beliau pun apa yang saya boleh simpulkan adalah:

✍��urat tegang
✍��aliran darah tak lancar
✍��kebas seluruh badan
✍��angin seluruh badan
✍��rasa sengal sendi terutama bahagian pinggang
✍��kepala terasa sakit

Firstly jumpa beliau, muka nampak pucat disebabkan penat, letih dan kurang rehat. Saya sarankan beliau amalkan jamu kunyit warisan nenda 3 biji 2 Kali sehari atau 5 biji sekali sehari untuk kembalikan semula stamina, buang angin, lancarkan aliran darah serta mengecutkan rahim. Bila aliran darah lancar, barulah berseri-seri wajah tu. Awet muda gitew.

Kecantikan adalah hak milik setiap insan dan wanita yang cantik adalah wanita yang ada keyakinan. Tapi cantik sahaja tak cukup jika dalamannya tak sihat.

Bagaimana nak cantik dan sihat?

Jamu Kunyit Warisan Nenda lah jawapannya.

Contact: 0176325250

No comments:

Post a Comment