Tuesday 22 March 2016

Aliran darah tidak lancar?

Throwback cerita malam tadi,

Sorry lambat update. Alhamdulillah customer saya iaitu Puan Sue Salleh sangat berpuas hati dengan service saya iaitu urutan tradisional melayu. Bukan itu sahaja malahan beliau juga beli Jamu Kunyit Warisan Nenda.

I am rushing of time. Anda baca anda nilai anda buat keputusan. Ops, tak best tanpa ada sedikit rumusan hasil dari sebelum dan selepas rawatankan?

Not too much problems but apa yang saya nak share dengan anda adalah masalah aliran darah yang tidak lancar. Tahukah anda bahawa aliran darah yang tidak lancar boleh menyebabkan seluruh tubuh badan berasa kebas?

Kenapa? Ini kerana toksin sudah berkumpul di dalam tubuh badan kita dan salah satu rawatan untuk singkirkan toksin selain dari rendaman kaki, foot patch detox, sauna dan tangas adalah dengan melakukan urutan seluruh badan.

Alhamdulillah inilah hasil yang beliau terima. Actually lama sudah kami berdua contact untuk set appointment dan alhamdulillah malam tadi tercapai sudah hasrat di dada di mana kebetulan Puan suri, customer saya yang sepatutnya berurut semalam kiv slot beliau next week memandangkan family beliau datang bertandang ke rumah beliau. So, rezeki Puan sue malam tadi.

Okaylah as usual saya nak bersiap ke pejabat pula. Insya Allah saya akan update more info yang sangat valuable yang boleh dikongsi bersama untuk kebaikan bersama. Yang mana kurang kita top up dan yang mana lebih kita seimbangkan.

Contact: 0176325250

No comments:

Post a Comment