Tuesday 29 March 2016

My second day urutan ibu selepas bersalin

Settle 2nd day slot urutan ibu selepas bersalin. Esok last day urutan ibu selepas bersalin bersama Puan Wati. Insya Allah jika tiada aral melintang settle slot bersama beliau.

Then after that, saya shoot pula 2nd slot urutan tradisional melayu bersama Cik Wid yang cute and happy go lucky. Umur masih muda belia iaitu 30 tahun dan still single but condition same like woman yang dah berkahwin dan ada anak. Maaf ya bukan nak buka aib orang tetapi apa yang saya nak share ini adalah mengenai masalah:

��angin seluruh badan
��urat bersimpul & tegang
��nyilu bahagian tumit kaki
��aliran darah tidak lancar

Nyilu bahagian tumit kaki? Owh okay, bukankah masalah ini biasanya dihadapi oleh wanita sudah berkahwin dan melahirkan anak?

No no no, single and unmarried lady juga boleh berhadapan dengan masalah ini. Bagaimana?

��melakukan aktiviti lasak
��mengangkat barang berat
��stress
��depression

Urutan seluruh badan serta terapi refleksologi tumit dan tapak kaki adalah antara rawatan yang saya lakukan. Selain itu, saya juga lakukan terapi urat saraf untuk membetulkan semula urat yang bersimpul dan tegang.

Setiap kali saya mentioned terapi urat saraf tidak bermakna hanya rawatan ke atas urat saraf sahaja tetapi juga terapi ini berfungsi di dalam mengeluarkan angin di dalam tubuh badan dan bila angin dah keluar maknanya ia menyingkirkan toksin juga yang terperap di dalam tubuh badan kita.

Toksin yang berlebihan boleh mengakibatkan kegatalan seluruh tubuh badan terutama bahagian pelipat-pelipat tubuh badan kita ya. That's why sometimes kita rasa gatal-gatal seluruh badan dan bile digaru jadi merah-merah kulit kita dan itulah toksin yang terperap di dalam tubuh badan kita.

Pelik tapi benar. Itulah fakta dan bukannya auta. Percaya atau tidak anda tidak dipaksa untuk mempercayainya. Tapi jika anda berhadapan dengan masalah seperti yang saya share ini barulah anda mempercayainya.

Tak kena tak tahukan? Dah terkena jangan terpinga-pinga. Moh lakukan urutan tradisional melayu bersama therapist jika bukan dengan saya pun anda boleh hubungi therapist lain. Terpulang kepada anda untuk memilih therapist anda tapi trademark saya adalah,

Traditional massage in the greater klang valley delivered to your door.

For reservations: 0176325250

No comments:

Post a Comment