Wednesday 27 April 2016

Urutan seluruh badan

Morning all. Dah breakfast? Jangan tak breakfast ya sebab breakfast ni sangat penting memandangkan perut kita dah rest dari malam hinggalah saat kita bangkit dari tidur kita.

Tak moh meleret-leret type. Just nak focus slot saya pagi ni. Bukan throwback tetapi just nak share mesej my sweet lovely Puan Su atau lebih rapat saya panggil dia dengan nama Kak Su. Dan apa yang lebih menyentuh hati saya adalah beliau share dengan saya malam tadi yang dah lama beliau follow saya since saya open home spa until saya close home spa saya dan keep on with my mobile spa.

Jumpa baru 2 kali tapi hubungan kami macam dah 2 tahun kenal. Gitewlah antara saya dengan customers saya di mana saya sentiasa menjaga hubungan bukan sahaja untuk business sahaja malahan hubungan itu akan menjadi hubungan silaturrahim yang sangat erat dan rapat. Bagi saya customer saya semua bagaikan saudara dan keluarga saya.

Wo wo wo stop right now and focus focus focus. 2 kali rawatan urutan dengan saya dan hasilnya???

��serasi
��badan rasa ringan
��sakit belakang tengkuk pun dah ok
��very good service

Komen Kak Su juga kenapa dia memilih mobile spa yang disediakan oleh saya???

��senang
��tak perlu keluar RUMAH
��tunggu je 'mobile spa' datang ke rumah

So, tak perlu nak explain too much nanti anda rasa bosan pula. Biarlah pics art saya sahaja yang berbicara dengan anda. Anda baca anda nilai sendiri. Semua yang saya type ni adalah fakta dan bukannya auta.

Pembuka kata di awal pagi,

"Sekeras keras batu dapat dihancurkan oleh titis air yang lembut. Begitu jua sekeras keras hati dapat ditundukkan oleh jirusan kata-kata lembut."

Itu kalau batu yang keras. Kalau urat tegang? Angin banyak? Bisa seluruh badan? Kebas dan aliran darah tak lancar?

Urutan badan lah you alls. Bukan sahaja urutan. Lulur badan, masker badan, tungku badan, mandi rempah, mandi bunga dan jamu kunyit warisan nenda antara rawatan yang boleh kita lakukan.

No time for spa? Don't worry. I will delivered spa directly to your door. Tunggu je kedatangan saya.

Contact: 0176325250

No comments:

Post a Comment