Wednesday 11 May 2016

Foot Spa

Foot Spa
---------------------------------
Rendaman kaki selama 15 hingga 20 minit dengan 1/2 cawan cuka putih yang dicampur bersama 1/2 cawan listerin di dalam air suam pastinya sudah cukup untuk melembutkan dan merawat masalah tumit kaki merekah dan pecah-pecah serta berbau.

Selain itu, kaki juga akan dilulur dan dirawat dengan kayu pelembut dan akhir sekali 'cracked heel lotion' serta 'nail essential' akan disapu bagi merawat keseluruhan masalah kaki anda.

Nampak menarik bukan? Tapi, ini bukan mengenai menarik atau tertarik. Rawatan ini adalah bertujuan untuk menjaga kulit kaki anda dari rosak serta bermasalah. Paling kritikal adalah BERBAU terutama mereka yang gemar memakai kasut bertutup.

Selain daripada merawat masalah kaki, rawatan ini juga berfungsi di dalam menyingkirkan toksin dan angin dalam tubuh badan selain daripada rawatan urutan seluruh tubuh badan.

Untuk mendapatkan kesan yang lebih mujarab, anda boleh meletakkan 'foot detox' di tapak kaki anda dan anda akan dapat lihat sendiri kesannya di mana 'foot detox' tersebut akan bertukar warna menjadi hitam dan jika tubuh badan anda memang bermasalah, warna hitam tersebut akan menjadi pekat dan gelap.

Sebelum kaki disapu 'cracked heel lotion' dan 'nail essential' disapu, urutan kaki selama 15 minit akan dilakukan bagi melancarkan aliran darah serta melembutkan urat kaki yang tegang.

PM saya untuk rawatan samada di tempat anda mahupun di tempat saya. Mana-mana pun boleh asal kaki anda dirawat dan dirapi.
---------------------------------
Call/whatsapp: +60176325250

#jemarirefreshhomespa
#footspa
#rendamankaki
#lulurkaki
#urutantapakkaki
#crackedheellotion
#nailessential

No comments:

Post a Comment