Wednesday 11 May 2016

Pakej Ibu Selepas Keguguran

Pakej Ibu Selepas Keguguran
---------------------------------
This morning consult my customer Puan Aisyah dari Cheras Selatan berkenaan Pakej Ibu Selepas Keguguran di mana beliau baru sahaja keguguran di usia kandungan 5 weeks. Memandangkan this week jadual saya dah fully booked, insya Allah next Saturday.

Apa yang saya suggest kepada beliau adalah:

��tangas basah
��urutan ibu selepas keguguran
��tungku badan

Air manjakani juga direneh untuk diminum selepas sesi rawatan yang mana antara tujuannya adalah untuk mengecutkan rahim serta membersihkan luka dalaman. Selain itu, ianya juga boleh menguatkan tisu otot vagina dan mengetatkan rahim bagi mengelakkan berlakunya masalah kentut rahim atau rahim kembang.

Bile mentioned tentang rahim kembang, just  nak share yang kalau kita lepas gugur kita tak berpantang dengan betul boleh menyebabkan rahim kembang. Bahaya rahim kembang dan antara simptom rahim kembang adalah panties sentiasa basah. That's why saya akan syorkan setiap pelanggan saya yang keguguran agar buat rawatan tangas basah.

Bertangas ni elok bagi membuatkan rahim kita panas dan tidak sejuk dan rahim sejuk inilah membuatkan berlakunya masalah rahim kembang. Untuk rawatan bertangas, saya menggunakan 100% bahan dari sumber alami seperti serai, daun limau purut, daun kunyit, daun pandan, asam keping, lada hitam, halba, halia, cekur, kunyit dan lengkuas. Bukan sahaja baik untuk rahim, malahan bertangas juga berfungsi menyingkirkan toksin dalam tubuh badan.

Jika anda sukakan privacy bolehlah datang ke tempat saya dan jika anda mahu saya datang ke tempat anda, boleh call/whatsapp saya dan tetapkan tarikh dan masa temujanji. Ini bukan pakej rawatan kecantikan tubuh badan tetapi ini adalah pakej rawatan kesihatan tubuh badan anda.
---------------------------------
Call/whatsapp: +60176325250

#jemarirefreshhomespa
#pakejibuselepaskeguguran

No comments:

Post a Comment