Tuesday 10 May 2016

Genap sudah 44 hari???

Genap sudah 44 hari???
----------------------------
Anda baru sahaja genap 44 hari berpantang bersalin? Just 3 days after melahirkan baby anda berurut? Itupun sekadar urutan dan bertungku. Lulur badan, masker badan dan bertangas seriously memang tak buat.

Don't worry coz anda masih belum terlewat untuk melakukannya coz bertangas actually after hari ke-30 baru elok dibuat. So maknanya jika anda sekarang sudah genap 44 hari ataupun lebih, saya boleh syorkan kepada anda buat rawatan:

tangas basah
urutan penutup pantang
tungku badan

Bukan itu sahaja, anda juga akan dihidangkan segelas air manjakani secara percuma di mana saya renehkan untuk anda dan air ni tersangatlah elok di amalkan buat wanita-wanita bagi menjaga kesihatan luar dan dalam di mana khasiat air manjakani ini adalah:

kecutkan rahim (perut buncit)
buang lendiran kotor dalam tubuh badan
bersihkan luka dalaman
lancarkan aliran darah
bangkitkan seri wajah (awet muda)
menguatkan & mengetatkan rahim
merawat masalah keputihan
merawat masalah rahim kembang

Samada anda datang ke tempat saya atau saya ke tempat anda bergantung kepada keselesaan anda. Bagi mereka yang baru sahaja keguguran, pakej rawatan yang saya share bersama dengan anda ini adalah rawatan alternatif yang baik untuk anda lakukan.

Bukan sahaja air manjakani, senaman tulang belakang juga diajar tanpa mengira sama ada anda mempunyai masalah tulang belakang atau tidak.

PM saya untuk appointment. Insya Allah saya akan setkan tarikh dan masa rawatan untuk anda.
----------------------------
Call/whatsapp: +60176325250

#jemarirefreshhomespa
#tangasbasah
#urutanpenutuppantang
#tungkubadan
#genapsudah44hari

No comments:

Post a Comment