Sunday 22 May 2016

Kak Nurul'z Mobile Spa

Kak Nurul'z Mobile Spa
------------------------------
Capek deh seharian bekerja. Hendak dibelai tubuh badan di rumah nanti diganggu oleh si kecil pula. Nak ke spa takut bertembung dengan orang lain. Mana nak cari PNC spa (home spa) yang mana ada saya dan therapist sahaja?

Di Kak Nurul'z Mobile Spa di mana konsepnya adalah Home Spa atau Spa Rumah. Hampir separuh hiasan dekorasi rumahnya adalah berkonsepkan spa dan bilik rawatan dilengkapi dengan kelengkapan katil urut, kerusi tangas, meja aromaterapi dan lampu tidur dipasang sepanjang rawatan. Pastinya anda akan terlena sepanjang rawatan. Bukan itu sahaja, teh herba dihidangkan sepanjang rawatan secara percuma. 

Why not we try right? Harga pun superb berbaloi dan servicenya? Insya Allah anda datang dengan ketegangan dan pulang dengan ketenangan. Itulah moto service saya. Bukan wang menjadi keutamaan saya tetapi kepuasan anda andalah menjadi pegangan saya.

Yang tak berkesempatan nak menjejakkan kaki ke Kak Nurul'z Mobile Spa, it's okay saya boleh datang ke tempat anda tetapi ada sedikit caj pengangkutan dikenakan.

PM saya details tentang service dan pakej yang saya sediakan untuk anda. Untuk this June sempena bulan Ramadhan, saya ada buat promosi sehingga akhir bulan Julai. Kak Nurul'z Triple Promotion bakalan menjelma. End of May ni saya akan listkan promosi tersebut. Tunggu jangan tak tunggu ya.

Belai, rapi dan rawat tubuh badan anda. Samada datang kepada saya atau saya yang datang kepada anda. Nak selesa datang jumpa saya tapi kalau tak dapat, saya datang ke tempat anda.
------------------------------
Call/whatsapp: +60176325250

#kaknurulzmobilespa
#urutantradisionalmelayu
#lulurbadan
#maskerbadan
#tangasbasah
#mandirempah
#mandibunga
#tungkubadan
#rendamankaki
#facial
#rawatanrokokresdung
#rawatankomedo

No comments:

Post a Comment