Saturday 21 May 2016

Set Bersalin Nawal Herbal Beauty

Set Bersalin Nawal Herbal Beauty
----------------------------------
Budget lari bulan ni. Tinggal lagi beberapa minggu sahaja nak bersalin. Set bersalin tak beli-beli lagi. Manalah nak cari set bersalin yang ada tungku, sarungnya, bengkung dan juga mandian yang boleh tahan sehingga habis pantang???

Nawal Herbal Beauty? Apa tu? What? Dengar cerita set tu includes sekali apa yang dicari. Pula tu senang sangat menggunakannya. Dan yang terbaru kalau baby G6PD pun si ibu tak perlu risau memang herba yang terkandung di dalam setnya tu selamat digunakan. Tapi, bagaimana nak mendapatkannya???

Actually, saya nak habaq hangpa especially Mommies To Be tentang set bersalin dari Nawal Herbal Beauty ni. Set ni didatangkan dengan 3 Pakej iaitu di mana Pakej A RM262.00 (SM), Pakej B RM297.00 dan Pakej C RM330.00 (SM).

Kalau rasa-rasa tak nak beli set, nak beli loose pun boleh contohnya dah ada tungku, boleh beli sarung herba dan bengkung ibu. It depends on customer. Tapi pandangan saya better beli set sebab memang sangat menjimatkan especially tungku besi dan mandian herba tu. Memang tahan lama dan tungku besi tu boleh digunakan sehingga ke anak cucu kita.

Harga memang mampu milik juga dan tiada caj gst dikenakan. Yang stay Putrajaya saya cod free sahaja tak perlu nak bayar transportation charge manakala kawasan seri kembangan, puchong, Bandar kinrara, bukit jalil dan serdang saya boleh cod tapi charge RM5.00 akan dikenakan untuk transportation.
Menarik dan tertarikkan? Moh call/whatsapp saya dan saya akan consult anda. Bagitahu je berapa budget anda insya Allah the best sets and products from Nawal Herbal Beauty akan saya recommend kepada anda.

Ops before that untuk pembelian RM150.00 dan ke atas dalam 1 resit akan mendapat free gift iaitu JAMU KUNYIT WARISAN NENDA berharga RM20.00. Bestkan??? Tiada tarikh luput (expired date) untuk free gift ni.
----------------------------------
Call/whatsapp: +60176325250

#kaknurulzmobilespa
#nawalsetbersalin
#nawalputrajaya

No comments:

Post a Comment